Kundeservice

TaxFree – Informasjon og tips

Avgang og ankomst

Assistanse

Assistanse for barn som reiser alene. Assistanse for Svaksynte, blinde og handikappede. Du kan få assistanse fra du ankommer flyplassen og helt ut ti...

Passasjerservice på Gardermoen

Telefon: 06400 (Man – søn, kl 00.00-24.00) +47 915 06400 / +47 06400 (hvis man ringer fra utlandet) Telefaks: 64 81 00 01 E-post: passasjerserv...

Nødpass

Møt fram i god tid om du trenger nødpass. Kontakt politiposten på forhånd på telefon 64 81 97 00. Et nødpass koster det samme som et ordinært p...

Oppmøte og innsjekking før avreise fra Gardermoen

Flyselskapene opererer med ulike tider for oppmøte og innsjekking, avhengig av hvor du reiser og om du har med bagasje eller ikke. Dersom ditt flysel...

Hittegods

Hittegods Det er fort gjort å glemme noen når man er på reise. Om du glemmer eller mister noe på flyet, på tog til flyplassen, i security eller ...

Taxfree Reklamasjon og Kontakt

Det er meget viktig at du har alle opplysninger om kjøpet klart på forhånd som kvittering, kjøpsdato, produkt og hendelse. Gå til reklamasjonsskj...

Unngå passtabbene

For å unngå uønskede overraskelser vil vi gjerne minne om noen viktige punkter før avreise. Først og fremst så må du sjekke alle reisedokumente...

Klage på flyreise

Du kan klage til Flyklagenemnda dersom du og flyselskapet eller flyplassen, eventuelt reisebyrået, ikke blir enige om hvilke rettigheter du har ved f...